Mamma & Pappa ♥

Mamma & pappa, finns det några som ställer upp så som dem i ens liv?
Som ger så mycket kärlek, och som hjälper en när man mest behöver det.
Tack för att ni finns, och för allting ni gör för oss.
*Älskar er*

Jag har känt mig så arg och ledsen hela dagen, över att barnen ska måste lämnas så tidigt på dagis.
Haft en klump av dåligt samvete i min mage och mitt hjärta.
Och över att det var ett sådant "problem" för personalen på dagis att börja sin arbetsdag 06.15 istället för 06.30.
Så kommer mamma förbi efter jobbet, först har hon med sig en present till mig.
Super fina och varma stövlar som jag velat ha i flera år ♥♥ Lovely!!!
Och sedan berättar hon att hon och pappa pratat med varandra och ska hjälpa oss med ett litet bidrag till en bil!
Ni är underbara ♥
Det går inte att beskriva hur glad jag/vi är. Och hur otroligt tacksamma vi är som har er i vårt liv.

Så nu ska vi söka på blocket efter en bil så jag kan skjutsa barnen till dagis, och T kan hämta dem :)
Då blir deras dagar lite kortare och det blir så mycket enklare allting.
Snacka om att man är beroende av bilen!
***

Idag när jag kom hem så hade T lagat middag och satt upp gardiner, det var så fint här hemma ♥

Jag är så lycklig, och så lyckligt lottad som har så underbara människor i mitt liv.
Min fina familj, mina pojkar och min underbara man.  Jag älskar er så mycket!

Imorgon ska jag & T ut och äta lunch, vi firar ju 10 år tillsammans imorgon ♥
Det ska vi fira till helgen med middag, bio och barnvakt :)
***

Dagarna bara flyger förbi nu när man jobbar. Det är så roligt, och jag trivs bättre än någonsin på jobbet.
Med mina härliga arbetskompisar och själva jobbet.
Självklart saknar man barnen hela dagen, men det känns som man värdesätter tiden tillsammans med dem så mycket mera nu.

I love my life, det är allt jag kan säga och snart flyttar dessutom min älskade syster till Sverige, bara huset som fattas nu :)

Hoppas ni har en trevlig kväll!

 Mina nya stövlar!
 Älsklingens lockar ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mark

Hi Matilda. Trying to practise my swedish... are you getting a new car???!!! Do you want to swap it for a Chevy van?



Varfa Alex titta en flicka? Nej Boppin? Hope you understand:) (he needs a haircut, and no it's not because he has more hair than me!!)

2010-01-20 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0