It's complicated!

Ikväll har jag varit på bio tillsammans med 8 av mina arbetskamrater.
Vi gick på "It's complicated", ohhhhhhhhhh vilken roooolig film!!!!
Var länge sedan jag skrattade så mycket, mycket sevärd tjejfilm :]

Jag tror att jag var yngst i publiken, men det spelade ingen roll, jag skrattade ändå tills tårarna kom och nu har jag ont i magen :p

När jag kom hem gick jag in till mina småbusar, de sov sött i sina sängar, jag klappade dem på sina småkinder.
Mammas älsklingar!

Nu dags för en dusch!

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

När man gör en biscvi-tårta, vad är i den? Är det typ en biscvi fast i gigant-storlek??

2010-01-30 @ 11:48:37
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0