Hela familjen nedslagen av magsjuka!

Natten till Torsdag vaknade vi vid 01.30 av ett hjärtskärande gråtande och hulkande, det var älsklings Sebbis som blivit magsjuk. Upp och trösta, duscha och byta sängen, och svälja 10 vitpepparkorn.
Han vaknade ett antal gånger under natten men varje gång använde han sig av hinken brevid sängen, sååå duktig! ♥

När morgonen närmade sig kände jag att min mage började knyta ihop sig, lika så Tobbe.
Och vid 05 var det ett faktum, jag hade också blivit magsjuk :[
Strax efteråt var det även klart T var drabbad. Inte kul.
Så igår var Sebbis, jag & T sängliggande.
Så A hade super tråkigt hela dagen, stackaren :[

Men nu är det iallafall över, skönt att det gick över fort. Har fortfarande lite magknip men tror det är för att man fått i sig vanlig mat idag. Typiskt att bli magsjuk nu, dels missar vi en massa inskolning och jag som just börjat jobba. O det var så synd om Sebbisen, finns det nåt värre än när barnen är sjuka? :[

Tack P & Mano för hjälpen med handlingen igår, vad skulle vi göra utan er?

 Trött hjärta

Måste bara lägga in denna roliga bild på A, tihi :]



I helgen ska vi byta rum med barnen, också får vi ta nya tag på både dagis och jobb på Måndag, och hoppas vi inte blir sjuka på länge!

Ha en nice helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Förstod nästan att du blivit sjuk. Jag mailade dig på jobbet i fredags och när jag inte fick nåt svar tänkte jag att du nog också låg däckad.



Skönt att ni verkar må bättre nu iallafall,

kram Anna

2010-01-16 @ 09:42:01
Postat av: Cillis

stackars lillisarna och er med!! Vad duktig sebbe-bollen ar!! Kan du pussa dem fran moster Cilla och tala om att jag saaaaaaaaaaaaaknar dem!!!!!!

2010-01-16 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0