En fin start på 2010.

Så är 2010 här!

Vi hade en jättemysig och trevlig nyårsafton hemma hos mamma & LEE.
God mat, god dricka och gott sällskap :)

Barnen åt mat (lite, mest godis faktiskt hihi), sedan smällde vi lite raketer (och fina ljus ballonger som LEE köpt, de var mkt populära för de skulle flyga ända till "Taljand") och de stupade i säng strax innan 22.
Sedan myste vi framför teven, med mousserande vin och ost och kex.
Vid tolvslaget skålade vi i rosa champange och gick sedan ut och smällde lite mer raketer.
Egentligen behöver man inte ha några egna raketer när man är uppe på Hemmanet hos mamma.
För man har en enorm utsikt, över hela hemmanet och Alnö. Lovely!

Nyårsdagen snöade det sinnesjukt mycket, men vi bylsade på oss (när vi kommit upp, A sov ända till 10!!!) och gick ut i snön och lekte. Sedan åt vi lunch och åkte ut till E & L som fyllde år. Det var en spännande färd ut til Björn, med mycket mycket snö och oplogade enskilda vägar :p

Idag har vi varit hos Maria för hon fyller år idag, mat och fika. Trevligt!!!

Imorgon ska T jobba igen, snyft.
Men nu ska jag njuta av barnen den sista veckan som mamma-"ledig". För nästa måndag börjar allvaret igen!
Jag börjar bli riktigt nervös!

Nu lite fina bilder :)

 
Mina älskade underbara pojkar på nyårsaftonen!

    

 Mamma & jag :)



Kommentarer
Postat av: Pillo pooooooooooo

Ett ord: AVIS!!

2010-01-05 @ 03:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0