Biskvi tårta.

Idag har vi varit hos pappa & M och fikat lite, och skrev ut ett foto som mormor ska få imorgon då hon fyller år.
Sedan åkte vi ut till fagervik och färgade mitt hår och åt middag, *Tack snälla*

Ikväll har vi plockat lite, och bakat en av de två tårtorna tills på måndag.

Biskvitårta



Samt självklart lite lördags godis, Sebbe & A mumsade och pruppade ikapp ;p

 

Imorgon ska vi till min mormor som fyller 82, sedan städa & baka ännu en tårta (After eight) och plocka fram en massa inför måndagens äventyr.
Dagis för barnen & T, jobb för mig och självklart kalas för min älskade man.

Min mage knyter sig mer & mer ju närmare måndag och jobbet jag kommer. Ska bli kul samtidigt som man blir ledsen över att tiden går så fort med de små älsklingarna. De som är mitt liv. Mammas älskade pojkar, mina ögonstenar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0