Vattenskada.

Måndagen var då över, ja nästan iallafall.
Idag har varit en hård dag på jobbet, med mestadels arga kunder och en hel del krångel.
Men det glömmer man fort när man kommer hem till två underbara barn som möter en med ett leénde i dörren och en underbar man som står och lagar mat ♥
De var så trötta imorse, och Sebbis börjar bli svårare o svårare att få upp på morgonen (utom på helgen, då vaknar han gärna extra tidigt :p), mina små prinsar

Och det var riktigt kallt också imorse, men jag pälsade på mig och tog min prommis till jobbet. Det bet i kinderna medans jag gick till tonerna av världens bästa Carola i öronen :]

T berättade att det blivit en vattenskada på Alex avdelning. De ska försöka klämma in avdelningen på en av de andra avdelningarna, men blir det för trångt så måste Alex avdelning och alla barn flytta till ett annat dagis under tiden vattenskadan åtgärdas. Håller tummarna för att det ska gå fort och för att vi ska slippa åka till 2 olika dagis på morgonen.

Nu kollar jag på Familjen Annorlunda, så kul att se. Och senare är det Paradise :]

Mina tankar, böner och min kärlek går till en speciell person dessa dagar och veckor. ♥






Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

De som höll i de ringde mig, jag och Maria kommer stå som nån form av kontakter på inbudan!?!. Men man ska få inbjudan hem antar jag, är juh inte föräns 28/5.. Så det har väl int hunnit komma ut än. Dock undrar jag hur de ska få reda på ens aderss.. man står juh inte med i nån katalog. Att de hade mitt nummer vara bara för att Maria gav ut det, annars står juh det på Reidar :] haha



Ska självklart gå :] Ska inte du?? !!!!!!! vikgit::

2010-02-02 @ 09:07:13
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0