Sebbis 4 års kalas.

Igår hade vi kalas för Sebbis på drakborgen.
Vi var i rymdrummet och åt pannkakor och glass.
Eftersom det var lördag så var det super mkt folk där, nästan lite för mkt. Det var ett otroligt sorl i hela lokalen.
Och kalasrummet var gjort av skärmväggar, så det var inte alls ljudisolerat. Hörde knappt varandra där inne.

Vi fick ha rummet i 45 minuter, vilket jag tyckte kändes lite kort. Barnen hann knappt äta upp.
Men sedan sprang de ut i borgen och lekte, Sebbe verkade trivas och hade super kul.
Och han fick jätte mycket fina presenter, och han har hunnit lekt med allihopa :]
Och Alex hade också kul, han var överlycklig att se Lova igen.
Idag när vi åkte förbi drakborgen på väg till Willys pekade han och sa : Oooooooovvvvaaaaaa (Lova). hihi sötisen.

Idag har Sebbis varit på drakborgen igen (!) på 6 års kalas. Morfar följde med honom då vi skulle på simmet med Alex. Så ikväll har han varit trött vår lilla 4 åring.
- Mamma jag har så ont i benen, sa han. hihi han sprang ju hela dagen igår och idag så han har säkert träningsvärk ;]



 

 

När vi kom hem hade vi lördags mys i soffan, Sebbis dök ner i godis påsen och vi dök ner i soffan ;)



 

Nu är helgen slut igen, känns som jag knappt hunnit med någonting denna helg.
Och jag är så trött så trött. När ska denna trötthet ta slut?
Känner mig så hemsk mot T på kvällarna, när jag bara är helt slut och somnar i soffan och sedan somnar så fort jag lägger mig i sängen. Så när jag vaknar på morgonen vet jag inte ens om jag sagt godnatt till honom.
Måste kanske ta o köpa mig en flaska mivitotal, den brukar kunna hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0