Mauritius!

Phew, vatten skadan är beräknad att vara lagad om 2 månader. Vilket kanske betyder 3, brukar vara så med hantverkare ;) Så lagom till försommaren är det klart.
Men de har fått tag i en lokal mitt emot vårt dagis så det känns skönt!

Fick mail av min älskade syster idag, om allt går enligt planerna så lyfter vårt plan mot Mauritius från London den 18 April, jag hoppas och jag LÄNGTAR!

T är ute o handlar, jag hoppas han kommer hem med semlor! :)

Barnen har lagt sig för 30 minuter sedan, S sover och A ligger och sjunger som han gör varje kväll.
Igår låg han 45 minuter och sjöng och pratade för sig själv. Konstigt att Sebbis kan somna ändå :)

Kommentarer
Postat av: lukes

Anmäl er nu till veckans blogg. Tio stycken finalister väljs ut och mellan dem får man rösta sen. Man kan anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut tio stycken.

2010-02-02 @ 19:48:11
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0