Mag-kramp

Det slutade med att jag fick vara hemma från jobbet igår.
Magen strejkade, och någon satt med en kniv i min mage och drog den fram och tillbaka med ca 5 minuters mellanrum. Jag kunde inte äta och låg mest i sängen och hade mag-kramper igår.
Inatt fick jag dock sova bra så idag kunde jag masa mig på jobbet (trots magkramper... dock inte lika smärtsamma idag).
Vi hade utbildning (work-shop), information om ett nytt projekt (inte så kul projekt dock, alla blev ledsna), Bowling & middag (Italiensk buffé, super smarrigt!).

Nu är jag hemma och har nyss sett Anja ta Brons (wihoooo) och kollar nu skidskyttet! Hejja Ferry!!!!

Imorgon äntligen Fredag, i helgen ska vi på Carola, ska bli niiiiice! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0