Alex & Ishmael i filmen King Pin = Look-a-likes :]

I Lördags då vi klippte Sebbis passade vi även på att klippa Alex lugg lite, då den var så lång att den stack in i hans ögon. Resultatet av den nya frisyren är slående lik Ishmael ur filmen King Pin :]


 

Idag har jag mått dåligt, kände det imorse när jag vaknade. Och ju längre dagen gick så kände jag att min kropp värkte mer och mer och jag blev mer och mer sömnig. Tillslut blev jag tvungen att åka hem, då sov jag 3 timmar och nu ikväll mår jag lite bättre. Men värken är fortfarande kvar, även i magen. Stackars T som köpt semlor som vi skulle mysa med, men jag får inte i mig det. :/

Jenny har varit här o firat Sebbis nu på kvällskvisten, han fick jättefina presenter och barnen älskar henne.
Hon hade knappt tid att fika :)

Nu ska jag kolla på OS och lägga mig ner i soffan och vila. Så jag kan vara pigg imorgon.
Jag har en kaka i ugnen då det är min tur att ha vecko fikat på jobbet imorgon.

Hej o hå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hi,hi, han är ju lite lik Lova ju!

Kram Anna

2010-02-17 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0