Julen 2010.

Nu är julen 2010 över, vi har haft en jättemysig och fin jul på alla sätt och vis.
På julaftonen hade vi knytkalas hemma hos oss, och det blev en lyckad tillställning.
Men nästa år tror jag nog att Tomten får komma o besöka oss innan middagen, otåliga och förväntansfulla barn äter inte så bra och ingen annan får äta så mkt heller :)

Sebbis blev överlycklig över sin julklapp som han önskat sig hela hösten, han höjde armarna över huvudet och skrek "Yes yeees YEEEES!!!!" hihi gullungen min.
Alex blev väldigt blyg när Tomten kom, och han ville inte öppna sina julklappar utan helst bara äta ischoklad hihi.

Tack alla nära och kära som gjorde vår julafton så fin och lyckad.

Det bästa på hela julen var julklappen som Sebbe gjort till mig (se tidigare inlägg) han var så stolt när jag öppnade det, och jag var så rörd, den bästa julklappen någonsin! ♥♥♥

Juldagen vaknade vi upp tillsammans med C & M och åt en massa frukost, sedan bar det av till mamma där vi spenderade natten.
Annandagen besökte jag och C mormor en sväng och sedan var det middag hos pappa, en jättemysig jul!

          

    

 

Bilderna från annandagen ligger på min telefon så de får ni en annan dag.

♥Mina tankar går nu till min lilla mormor, ber för dig och tänker på dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0