Ingen rast ingen ro...

Ja det är vårt liv just nu, stress stress och fullt upp hela dagarna.
" Men har du tid att ringa mig på en Lördag" sa Cilla när jag ringde henne imorse :)
Vi har fullt upp med renoveringen hemma som tar upp största delen av vår fria tid, också ska man hinna med allting annat och att umgås med barnen också.

Igår var jag på Julfest med jobbet, själva julbordet var väl inte så bra + att SEB hade hyrt hela Melody (heter det så nu, well det hette så när jag var 18 :]) så där fick vi inte komma in minsann.
Men vi förflyttade oss till puben med lite karaoke och mycket trevlig sällskap, några gick iväg till andra ställen men de flesta av oss stannade där vilket var roligt! Jag hade en jättetrevlig kväll, jag spenderade mestadels av kvällen med finaste Erica, vilken underbar vän hon är! Vi hade jätteroligt!
Och sötaste Anna lät mig åka med dem hem, toppen, TACK!:)
Imorse var jag pigg och vi gick ut för att skotta snö, skönt!

Nu har vi precis lagt ner rollern och penseln för dagen (har precis målat taket i vardagsrummet, T rollade taket och jag fick "spara" taklisten, mycket nya ord för mig hihi), och ska nu äntligen sätta oss ned med ost och kex, mmmm :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul och gott nytt år! =)

2010-12-05 @ 22:11:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: beatrice

Tack så mycket! :D

2010-12-06 @ 14:55:55
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0