Snart heeeeelg :)

Oxå var det bara Fredagen kvar så är det äntligen helg igen!
Imorgon ska vi på Pontus 18 års fest. Har en känsla av att jag & T kommer vara äldst där :] Men det ska bli kul!
Barnen ska vara i Fagervik och efter festen åker vi också dit och sover.

På Lördag ska vi till Anna & Tobias, det ser jag verkligen fram emot. Det ska bli så kul!
Så barnen får leka lite och så vi får träffas och prata o bara umgås.
Längtar verkligen tills vi hittar vårt hus så vi kan bjuda hem dem till oss (kan vi iofs göra nu också, men det blir så trångt här).

På Söndagen ska vi bara myyyyyyyyyyyyysa, hoppas det blir fint väder så vi kan gå ut o cykla en sväng.
Kanske ska vi också åka en sväng o kolla på lite mer cyklar, jag ska ju få en av T när jag fyller år :]
Skulle vara bra att hitta en väldigt snart så jag kan börja cykla till jobbet lite innan jag drar med mig cykelvagnen (som jag nog ska få av pappa & Monica i födelsedagspresent ;p).

Well... nu ska vi äta ananaspaj o kolla på Lyxfällan :) (kanske inte borde äta mer än vatten eftersom jag idag fick frågan om jag var gravid. Kul, inte.)

Kommentarer
Postat av: C

Men lilla söta människa, det var ju bara för att du är och har varit så trött. Se till och ät så du kommer upp i min matchvikt:-, raring!

2010-04-23 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0