Halva mitt hår är borta!

Idag efter jobbet hade jag bokat klipptid hos min favvo Pia.
Jag hade planerat att toppa mitt hår lite, men det var så slitet så det blev en hel del som åkte.
Hon klippte upp det och gjorde mitt hår till lite mer av en frisyr.
Men det slutade med att halva mitt hår nu är bortklippt!
Alltså hon halverade min längd ungefär, det känns skönt, men också hemskt!
Jag vet inte om jag gillar det ännu, det tar väl ett tag o vänja sig.

Så numera går mitt hår endast till axlarna och inte långt ner på ryggen. Hjälp!

Vad har du gjort? Var det första T sa när jag kom till bilen, var är allt ditt hår.
Great, precis det jag ville höra... Men han vänjer sig nog han också... kanske.

 

Jag har försökt fånga frisyren på bild, men det är svårt. Well, det syns kanske lite iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Acca

svårt att se på bild men du passar bra i den där frisyren! och du vänjer dej nog snart och tycker de är skönt med mindre hår nu när de börjar bli varmare:) kram kram

2010-04-20 @ 20:34:23
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, va mycket hon klippte bort! Men men, det var väl kanske behövligt, o skönt till sommaren :) Fint var det vilket som! Jag måste nog också klippa en bra bit av mitt hår.. Slitigt att ha långt ;) Så nu är Alex o du sommarfräscha i era burr.. Nice!

2010-04-21 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0