Utsatt för bedrägeri...

Pust! Idag på posten fick jag två stora paket som knappt fick plats i brevnedkastet.
Hoppades att det skulle vara min bok jag beställt, men nej.

Istället när jag öppnar paketen ligger där hund & katt kläder.
I det ena paketet för 806 :- och i det andra för 606:-
Kul, någon har alltså använt mitt personnummer för att beställa saker på internet.
Ringde företaget, kredit företaget samt polisen.
Så nu är mitt personnummer spärrat och jag har gjort en polis anmälan, nu ska jag bara skicka tillbaka grejorna.

SUCK!!!!!!!!!

Varför händer allting mig?

Kommentarer
Postat av: Frida

Suck !

Din stackare.. fan va arg man skulle bli...

Hoppas att det inte kommer mer saker bara!!



Ses på Tisdag!

2009-09-25 @ 08:49:21
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0