Stackars litet hjärta ♥

Alex har varit lite små hängig i några dagar, snuvig och inatt började hostan (precis som min förkylning, dumma mig som smittat mina små älsklingar). Han sov inte så mycket då han hostade och snorade så mycket.

Idag har han varit lite ledsen, men inte så farligt varm. Han lekte med Doris (vi var ute i Fagervik), men sedan blev han trött och när vi skulle åka var han rätt varm.
När vi kom hem testade jag febern på honom, 39,1. Stackars lilla älskling ♥

Nu sover han i sin säng och sitt Aussie linne, hoppas han får sova på alvedonen han fick och att han mår bättre imorgon annars blir det ju inget babysim :(
Det är så jobbigt då de små är sjuka, man är så maktlös och de blir så så små ♥

***

Igår var vi ute hos Anna, Wilmer & Lova. Kristina, William & Tova var oxå där. En super trevlig dag, tack för igår, alltid lika trevligt!

Nu ska vi äta lite godis o mysa upp oss i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0