Sista dagarna...?

Jag har precis tagit ut kanske de sista föräldrardagarna innan jag börjar jobba. Känns sisådär, jag tog ut till 31/12, så får vi se om jag måste ta något mer sedan. Beror ju på om älsklings Alex får börja på dagis när vi vill eller inte.

Snart är det dags för kalas oxå, ett års kalas. Alex vår lilla bäbis blir 1 år! Can't believe it!!!
Så imorgon ska här bakas en massa :]

I helgen har vi inte gjort så mycket, i Fredags åt vi kräftor i Fagervik, mums!
På vägen dit gick dock T's bil sönder, så igår och idag har han försökt laga den, men han lyckades inte riktigt, suck.
Och så har det ju även varit babysim idag, Alex älskar det, men han vill dricka så mycket vatten den lille busen ♥

Nu äter vi lite ostkrokar, mums, och kollar på en dålig sci-fi film, som T tycker är bra, men inte jag.... :/

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: C

Tror att du och jag måste boka in den 26 september för att åka till Hudik o gå på Combat.... Gissa en gång vilken instruktör det är då............



TSSSSSSSSSSSSSS!!!! (som camillisen skulle säga)

2009-09-07 @ 12:27:21
Postat av: Cilla

Ha ha ha, du verkar ha blivit lika gammal och trist som mig...jag orkar oftast inte heller ga ut och festa mera, utan kryper helst ner i min underbara hotelsang!!! mmmmmmmmmmmmm underbart!

Puss

2009-09-08 @ 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0