Förkyld...

snörvel och host, jag är förkyld :[

Tog en prommis ner på jobbet, pratade lite med mina kära kollegor (börjar längta tillbaka...!) och hämtade ut tågbiljetterna inför Cats.
Sedan gick vi på stan i hettan puh, köpte ett par glansiga tights till Cats premiären på Torsdag och en liten svart väska.
Ju längre tiden gick dessto sämre började jag känna mig, jag gick runt o nyste och mina ögon började rinna.
När vi kom hem så testade jag om jag hade feber, och självklart hade jag det. Suck.
Hoppas jag hinner friskna till lite tills på torsdag, det är så otroligt typiskt när man för en gångs skull ska få göra nåt roligt så blir man sjuk! :/

Min älskade man hjälpte mig och hämtade Sebbis så jag slapp göra det *ängel*
Nu ligger jag i soffan med datorn i knät, Sebbis dricker saft o kollar på blixten och Alex är rastlös och äter på datorn...

Några tok bilder på mig och Sebbis från igår, då jag släpade ut oss i lekparken tillslut :)

 




Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Haha så söta :D

2009-09-02 @ 10:46:15
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0