Cats.

Så Onsdags kväll lämnade vi boysen hos farmor och Stefan. Sebbe var uppspelt och ville att vi skulle åka.
Alex däremot såg så liten och olycklig ut när vi åkte, men han vinkade med sin lilla hand ♥

Igår morse var det dags att åka till Sthlm, först för lite konferans, lunch, mer konferans, en timme att checka in och göra sig snygg (ja eller så snygg det nu går, men iaf representabel), sedan lite mer konferans och sedan en nice italiensk buffé och vin samt trevligt sällskap, sedan buss till Cats, en massa kändis spottande och sedan TRE timmar av ursäkta mig men värdelös musikal!
Visst artisterna var super duktiga på att sjunga och dansa, men själva musikalen har INGEN handling. Totalt värdelös. Jag skulle aldrig betala själv för att se den där musikalen.

När det var slut blev det buss till hotellet, några festade vidare men jag och några andra längtade upp till de sköna sängarna (oh gosh vad jag blivit trååååkiiiig!!!). Jag sminkade av mig, pratade lite med min man och sedan kröp jag ner i den underbara sängen och kollade på tv.

Det var det bästa under denna lilla resa, att ha ett EGET hotell rum med en underbar säng och att bara få rå om sig själv en stund. Nu har jag en massa ny energi att ge till mina små älsklingar, som jag längtar såååå efter nu!

Vi ska ut till Fagervik och äta kräftor då T slutar jobba, åh vad jag längtar efter mina pojkar ♥

By the way, några av kändisarna vi såg igår; Rachel Molin (en av mina favvosar!), Anders Ekborg, Anders Berglund, Anna-Lotta Larsson, Charlotte Perelli, Kjell Bergkvist, Marika Lagerkrantz, Sarah Dawn Finer.
Sedan såg jag inga mer, men någon hade visst sett Siw Malmqvist och Pernilla W.
Det var lite kul faktiskt :p

Ps. Såg Pekka Heino oxå, men jag vet inte om han räknas som kändis, och självklart alla i musikalen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade nog också njutit mest av stunden för mig själv på hotellrummet!!! Vi hade det mysigt hemma hos Kristina, William och Towa igår. Pojkarna lekte bra, Krisitna bjöd på lunch, och Lova snodde Towas leksaker hela tiden! Hoppas vi kan ses alla till veckan, kram kram

2009-09-05 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0