Lite.

Imorse tog vi en prommis till dagis, trots att vi hade bilen och det var svin kallt.
Anledningen var att jag var så sjukt trött.
Alex och Sebbis har faktiskt sovit riktigt bra inatt, kanske är det därför jag är trött :]

Nu sover A sedan 1 timme tillbaka, misstänker att han vaknar snart för att hans mage kurrar.

Sedan ska vi hämta Sebbis, kanske ska vi ta med mellis och stanna i lekparken.

Jag har inget särskilt på hjärtat idag. Förutom att det är helg snart, och jag ska äta godis på lördag. Iallafall lite.

Kommentarer
Postat av: Cilla

ah, vad jobbigt att aldrig kunna äta godis! Man måste ju leva lite också!! Kram

2009-10-15 @ 13:41:20
Postat av: monica

du får inte försvinna. ät vad DU tycker om. vi som älskar dej vill ha lite o krama om utan att vara rädd för att du ska gå sönder. tycker att du ska, som fött två underbara barn, tillåta dej själv att vara som du är. du är fin. kramizar

2009-10-18 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0