"Kan mamma Matilda komma till kassan där din son väntar"

Igår var vi ut en sväng på Toys r us (vet ej hur det stavas...), då Sebbis tjatat om det sedan han såg skylten för över en månad sedan. Men eftersom de öppnade först igår så blev det premiär besök.

Det var super mkt folk och vi gick ett varv och kollade lite, sedan ville Sebbis åka rutschkanan 2 ggr innan vi skulle åka hem.
- Okej, vi står här och kollar på leksaker, sa jag och visade honom tydligen var vi skulle stå.
Så vi stod och kollade och det gick kanske några minuter och han kom inte, så då gick jag till rutschkanan och kollade och han var putsväck!!! PANIK!!!
Men efter bara någon sekunds oro kunde vi höra i högtalarna
- Kan mamma Matilda komma till kassan där din son väntar. Han har blå/svart polarn & pyret mössa, skinnjacka och vita skor.
Vi rusade dit och där stod han,vår lilla Sebbis livrädd med gråten i halsen. Mammas lilla älskling hade sprungit en annan väg, men han var så duktig som visste var han skulle gå för att få hjälp.

I fortsättningen ska jag ALLTID hålla hans hand no matter what :]

Idag har vi varit ute hos Anna, Wilmer & Lova. Tack för en super trevlig dag, ni är guld värda! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är oxå GULD!

Tack för idag, nu är det snart go´natt för mig. Wilmer ska också få gå på bio imorrn. Jag ska ta med mig honom på den senare föreställningen, MYS!

2009-10-23 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0