Jakten på den försvunna skon!

Ahhhhhhhhh, snacka om att det var sko jakt på högsta nivå imorse.

Vi var lite sena, som det kan bli ibland om man ligger o myser för länge ;)
Sebbe höll på att kämpa på sig sina kläder och jag bytte bajs på Alex (som alltid har för vana att bajsa precis när vi ska gå...och särskilt när vi har bråttom).
- Mamma jag hittar inte min sko!
- Jo, kolla i skostället, där den brukar vara.
- Men den är inte där.
-Mmmm jag ska bara byta klart på Alex så kommer jag och hjälper dig leta.
När jag bytt klart så började vi leta, klockan tickade och jag började också svettas. Jag letade under byrån, i kartongen, i sängarna, under sängarna, inne på toaletten, i tvättmaskinen. Men den var puts väck!
Vi fick istället leta fram ett par gummistövlar som nödlösning, tur vi hade bilen imorse!
Sedan rusade vi ut och körde upp till dagis, puh!

När jag kom hem så vände vi uppochner på hela lägenheten typ, tillslut hittade jag skon INUTI Sebbes handdocka föreställandes kakmonstret. Hmmmm, undra just vem som lagt den där?
Förmodligen världens busigaste lillebror! :]

Idag är det NILS som har namnsdag, så GRATTIS underbara son och GRATTIS farsis!

Efter dagis ska vi ta med mellis o gå till lekparken med Alice, Signe & Maja. Kul!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för dina vänliga ord.



Jag måste få fråga, gjorde du något särskilt med barn nr 2 eller gick det bara över med tiden?

2009-10-08 @ 12:50:32
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild pa dina pojkar! Blir alldeles tarogd!!! Kakmonstret fick ju Sebbe av mig, hi hi. Kul att den ater skor med! Kram

2009-10-08 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0