Fukt-dreggel skadad mobil.

Igår fick Alex tag på min mobil som låg på köksbordet, innan jag märkte det så hade han hunnit dreggla ner den totalt. Den var helt död.
Jag försökte slå på den, men när jag tryckte på knapparna så vällde det ut dreggel.
Jag tog fram hår torken och försökte torka den, men det hjälpte inte.
Så nu har den legat på elementet sedan igår eftermiddag, och skärmen är alldeles immig.
Försökte slå på den förut, men den lever sitt eget liv och knapparna lyder inte mig. suck.
Nu har jag grävt fram min gamla mobil, så den får fungera så länge. Det går iallafall att ringa och skicka sms. :]

Fy vad kallt det var imorse, brrr!!! Jag och T hade bestämt att om det var under 0 grader så skulle han gå och lämna bilen till oss.
När jag vaknade imorse så var det -1,8 och han hade ändå tagit bilen, min lilla  slöfock till man :]
Han fick komma hem och skjutsa Sebbis, för jag har ännu inte hunnit leta fram alla vinter kläder.
Nu har det blivit lite varmare, +4 grader. Så när Alex vaknat och ätit sin lunch ska vi ta en sväng ner på stan och kolla lite strumpbyxor, och få en skön prommis!

Ha en bra dag!
Imorgon är det drakborgen som gäller :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0