Chilly.

Brrrrr vad kallt det var imorse, -4 gr.
Men vi pälsade på oss och tog en skön prommis till dagis.
Sebbis fick inviga sina nya vinter kängor, han var mäkta stolt :]

I måndags ringde jag E på dagis för att få någon klarhet i om Alex får sin plats i januari eller inte.
Tydligen var det många syskon som ville in, men hon låg hemma i feber nu och skulle börja fundera till veckan.
Så vi får hålla tummarna. Dagarna är liksom slut för mig, så finns inga mer pengar att hämta ut.
Missförstå mig inte, men jag ser fram emot att få börja jobba igen.
Jag älskar att vara hemma med mina underbara barn, det är en av de bästa perioderna, och man får aldrig tillbaka den.
Men det är också den jobbigaste, man tappar bort sig själv och man vet inte var man själv slutar och börjar.






Just nu sover A, som alltid som förmiddags lur.
Jag misstänker att han håller på att byta sitt sömnmönster, igår sov han endast en timme på hela dagen, och sedan var han vaken tills det var läggsdags. Och det resulterade i en bra nattsömn och att han inte vaknade förrän 7.40. Skönt!

Nu ska jag boka bord till jag & T ska ut o äta på Lördag, också ska vi även på bio :] Längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

hej! så du har hittat till mig:) har kikat lite i smyg på din innan:)ja de är jättekul att så många bloggar!! fina bilder på dina pojkar!! synd de där med dagarna....tiden med dem går alldeles för fort....man skulle kunna villa vara hemma lääääänge. ha de så bra du med i de dimmiga vädret!/ Anna-Carin

2009-10-21 @ 11:47:37
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja verkligen! Fin blogg du har tycker jag, både text-bild och designmässigt! :-)

Jag kan INGET om sånt här egentligen men skriver gärna av mig om både ditt å datt...



Nu blev det ju tyvärr sista gången på sången för mig igår, och du verkar alltså gå tillbaka och jobba du också snart.

Jag börjar jobba 2d/v from november, lite tudelad känsla men det ska väl gå bra antar jag...

ses väl fram och tillbaks på söndagssimmet ändå!

2009-10-21 @ 13:41:14
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åh vad underbart, vilka fina bilder!!!!!!!!! Åh vad jag längtar efter mina älsklingar!!

2009-10-21 @ 14:22:59
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0