Bukplastik.

Det blev lite ändrade planer, Mano & P lånade Sebbe över middagen så jag & Alex var solo ända till kl 18.
Vi lagade lite pytt i panna som Alex kunde smaska i sig på egen hand.
Sedan kom Sebbis hem och vi lekte i hans rum en liten stund, sedan ringde det på dörren.
Det var min älskade mamma som kikade förbi för att leka lite med boysen. Trevligt!

När hon gick så fick Sebbis sussa, han var super trött. O imorgon ska han på utflykt till "Nora Berget" (som han själv säger tihi), får ont i hjärtat när jag tänker på att jag missade att ha med matsäck sist. Nu har jag iallafall INTE missat det :] Han ska få sin lilla blixten ryggsäck fylld med mumsigheter.

A somnade på stört när han ätit sin välling (strax efter 20.), han var sååå trött.
Han har börjat hoppa över en sovning, sover bara på förmiddagen. Vilket iofs är bra, det resulterar i bättre nattsömn.
Förresten Anna, provade du ge L vatten på natten, fungerade det? *Nyfiken*

Jag har nyss kollat på plastikkirurgerna, sånt man inte får se när T är hemma :] Så man får passa på.
Man börjar fundera en massa när man ser såna program, om man bara hade pengar!
Jag är så missnöjd med min mage. Det hänger så mycket löst där, efter två barn och ca 25 kg viktuppgång båda graviditeterna så finns det en del överflöd där. Det skulle jag vilja ha bort, det är en av mina önskningar.
Men det lär väl stanna där också, finns en del annat att lägga sina pengar på.

Ooooooooops nu kom T hem, så jag ska kanske umgås lite.

Kommentarer
Postat av: monica

LILLA tilda du är så FIN. tänk inte på att gå ner mer så du försvinner.Kramizar

2009-10-27 @ 23:33:22
Postat av: mamma

Sluta nu, Matilda, du är sååååååååå fin som du är.

2009-10-28 @ 08:50:53
Postat av: Anna

Lova blev skitförbannad när jag gav henne vatten! Men tidigt i måndagsmorse hade hon nog magknip och då ville hon inte ha välling, så sedan dess har hon inte fått någon morgonvälling! Däremot sover hon som en kratta fortfarande.... men man får ju vara nöjd med det lilla!

2009-10-28 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0