.:11 Januari 2010:.

Det är den stora dagen! Javisst T fyller 27 år då, men det var inte det jag tänkte på...
Utan då börjar vår lilla Alexander på Västergatans förskola! ♥
Åh vad tiden går fort, det känns som igår som det var Sebbe började på dagis.
Och nu är det hans lillebror som ska börja.

Han kommer börja på Kalven, den avdelning som Sebbis gick på innan han började på Fölet.
Och som också ligger vägg i vägg med fölet. Toppen!
Jag hoppas och tror att det kommer gå super bra för honom, han känner ju igen dagiset då han varit med varje gång vi lämnat Sebbis :]
Men samtidigt så börjar man bli nervös nu också, shiiiit vår lilla lilla bäbis ska börja på dagis, och det innebär ju också att jag ska börja jobba.

***

Idag har jag och Alex varit i bosvedjans kyrka på "5 sinnen, en upplevelsevandring". Det var en tillställning riktad till barn mellan 1-3 år. Det var först lite sång, sedan var det 5 stationer en för varje sinne och efter det en liten andakt och sedan fika :]
Det var super bra ordnat, synd bara att det var så lite folk. Och vi uppskattade det super mycket, Alex uppskattade särskilt stationen där man fick smaka på saker :]

Nu ska jag laga mat, har precis pratat med C i telen i en timme! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Toppen att Alex får börja därbrorsan går, dåkommer han att känna sig trygg

2009-11-01 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0