Star Wars.

SÅ var måndagen här igen. Idag är Sebbis på dagis, då de skulle ta kort :]
Han fick en ny tröja igår "Star wars" eller "Sta waaaas" som han säger hihi, som han var så stolt över och jag fixade hans hår så han fick "samma hår som pappa".
När han kom till dagis sa Signe: Wow Sebbe, vilken frän tröja! Har du sett min klänning då, den är ny!

Sötpropparna!
**

Detta har vi pysslat med de senaste dagarna...
Torsdag kväll: Hälsade vi på pappa på sjukhuset, allt hade gått bra. Men då boysen följde med och inte precis ville sitta stilla så kunde vi inte stanna så länge :p
Fredag: Var vi ute hos Wilmer, Lova & Anna. På kvällen var vi hemma och myste.
Lördag: Var ut till min lilla farmor och sedan hälsade vi på mamma. Alex spenderade dagen med att ÄTA, HELA tiden typ. Hans mage var som en ballong när vi kom hem.
Söndag: FARSDAG! Vi firade T på morgonen, han fick den nya Europe skivan. Sedan bakade jag en sockerfri morotskaka som vi skulle ge till min pappa. Vi lämnade Sebbis där och åkte ut en snabbis på BC innan vi åkte och babysimmade med A. När vi simmat färdigt åkte vi till pappa & Monica och åt mat, sedan stressade vi vidare till T's pappa och fikade. Sedan hem och tog en mega snabb dusch på Sebbis och bums i sängen, då det var dagis idag. Medans jag lade boysen åkte T och veckohandlade! Puh, vilken STRESSIG söndag.

Men vi har hunnit med mycket i helgen, vi har träffat mycket folk, och då trivs jag :]

Imorse hade jag lite problem med att få upp Sebbis, han var jätte trött. Men när jag drog upp rullgardinen vaknade han till och utbrast - Åh mamma det är SOL idag, precis som vi vill! :]
(tyvärr har det hunnit bli grått igen nu... blä!)
När jag stod och borstade håret så klättrade Alex som vanligt upp på badrumspallen, och vips så hör jag ett kras.
En av mina parfym flaskor flyger ner från skåpet, ner i handfatet och krossas i tusen bitar.
Över hela mig och främst över A. Usch, han fick in några mini skärvor i armarna och fötterna och blödde lite.
Otäckt :[

Jag måste bara dela med mig av en GLAD nyhet innan jag slutar dagen lilla inlägg: CILLA & MARK har fått LÄGENHET i STOCKHOLM!!! De kommer till Sverige i mitten av Mars!!! WIHOOOO!!!!

Nu ska jag kolla om det finns några intressante lägenheter i Bosvedjan, en nödlösning kanske blir en 4a där tills vi hittar ett hus...

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin mamma till Filip

ååh den skivan fick pappan här av filip oxå:)vad duktig han är alex på badet oxå!ja tänk vad stor de blir fort, man skulle kunna få stanna tiden en stund.många ord han kan oxå,nu haglar de väl på mest hela tiden...lär sig ju så mkt. av varandra oxå! hoppas de gick bra med glaset å parfymen för alex. ha de bra så ses vi! kram Anna-Carin

2009-11-09 @ 12:10:21
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0