Summering av en fin helg samt måndag.

Fredag: Lekte och lekte hela dagen, syndade och åt Pizza på kvällen. Blev nästan en halv, Sebbis åt lite mer än halva min pizza :] Mys i soffan framför teven som visade hockey vm.

Lördag: Lovas dop i Sörberge. Det var ett jättefint dop och Lova var så söööt och snäll. Wilmer var som ett litet ljus och var såå snäll han oxå. Sebbis hade super kul och busade som en galning med Wilmer och barnen :] Alex rev sönder duken och åt upp den del som var på hans hörn *nice* ;]
Sedan en snabbis kaffe nere i fagervik och sedan mys i soffan.

 Tyvärr suddig bild :/  

 

Söndag: En tripp till birsta, inhandlade smink ( min sminkväska föll olyckligt uppochner i toaletten på lördagen varav jag behövde massa nytt smink...) och en super snajsig kostym till Sebbis att ha på vårt wedding :) Sedan bar det av på terminens sista babysim ♥


Måndag: Fick sova länge båda kidsen sov till 08, hur skönt som helst!!! Sedan lekte vi och efter lunch åkte vi ut till Wilmer, Lova & Anna. En super mysig dag. Sebbis och Wilmer hade super kul som alltid. Tack Anna, du är en underbar vän!
När vi kom hem hade T lagat middag, snacka om lyx ♥

   

Idag är det Tisdag, och babysång som står på schemat. Solen lyser & förhoppningsvis blir det inget regn på vår prommis denna gång.
Alex sov till 06.30 imorse alltså två dagar i rad som han sovit rätt länge skönt!!! Och Sebbis körde en 13 timmars inatt :]

Förövrigt så går det framåt med potträningen *Wihooo* Sebbis har använt pottan för alla behov ända sedan i Fredags ♥

Tänkte oxå tillägga att jag har nått mitt mål! :) Jag har nu gått ner de 8,6 kg som jag ville, nu är det bara det svåra kvar... Att hålla vikten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv, det är så skönt att ha någon att umgås med på dagarna! Igårkväll gjorde jag misstaget att ta med Wilmer o Lova o barnvagnen och gå på ica för att handla mjölk! Wilmer fick megautbrott för att han inte fick någon leksaksbil och jag kommer aldrig våga visa mig på ica igen... Slutade med att jag fick slänga ner Wilmer i vagnen och bära Lova hela vägen hem!

Kram

2009-05-12 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0