Mitt mamma hjärta är krossat.

Jag måste vara världens sämsta mamma.
Idag när jag kom till dagis var alla barnen på Sebbes avdelning ute i korridoren och klädde på sig, de hade alla sina små ryggsäckar på sig och var uppspelta.
Jag hjälpte Sebbe att klä på sig. Och sedan förstod jag varför de hade sina små ryggsäckar.
De var nämligen fyllda med fika, matsäck eftersom de tydligen skulle på utflykt idag.
Alla hade fika med sig utom min lilla älskling. För att JAG hans mamma missat att de skulle på utflykt idag.
Det hade stått på internet sidan som man ska kolla lite då & då, men eftersom den är kopplad till min jobb-mail så är det till Tobbes mail allting kommer. Men ändå, jag borde INTE missat det.
Som tur var så hade fröknarna med sig bullar, så de lade ner några i hans ryggsäck så han skulle bli glad.
Jag kramade honom hejdå, och jag hann inte ens till bilen innan mina tårar kom.
Nu i skrivande stund kommer det också tårar.
Jag tycker så synd om min lilla älsklng. Bara för att JAG missat att det var utflykt så får han sitta där utan sin matsäck.
Han som brukar vara så stolt över vad han har med sig.

Usch, jag känner mig så så hemsk, och så värdelös. Jag kommer aldrig göra om detta, och jag kommer aldrig glömma detta. Hur kunde jag vara så otroligt dum??? Hur kan man missa detta, hur hur hur????!!!
Stackars lilla älskade Sebbis :[


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då, förstår att det måste kännas hemskt! Men trösta dig med att Sebbis ju fick fika med sig ändå, och det är nog huvudsaken för honom! Han tycker garanterat att du är världens bästa mamma ändå! kram kram

2009-05-05 @ 15:58:59
Postat av: Frida & aRviD

Men hua !

Stackars dig ! Sebbe klarar sig nog utmärkt med frökenbullar, men jag förstår hur du känner :(



Du får kompensera honom nästa gång, dubbelt fika! ;)



/frida!

2009-05-05 @ 16:36:34
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Men mattis! Du får inte vara så hård mot dig själv. Du är en underbar mamma! Sånt kan hända vem som helst :p

2009-05-05 @ 18:39:00
Postat av: Pontus

Men tilda, du kan inte vara så hård mot dig, alla glömmer o jag slår vad om att sebbe inte mår dåligt eller var ledsen över att att du o tobbe hade missa att de var fika, alla glömmer, det är mänskligt. Du är värdefull som du och ingen annan kan vara Du bättre än Du! han älskar dig lika mycket ändå, och för varje dag han bli större, älska han dig mer o mer. det är bara att glömma o ta nya tag:D kram kram.

2009-05-06 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0