Mina ögonstenar♥

Så är helgen här igen, och jag och pojkarna är solo hela helgen. T är på fisketripp med jobbet, han åkte imorse.

Vi hade en ur jobbig natt. När vi gick o lade oss hörde vi hur A toksnarkade och småhostade i sin säng.
När vi sovit i ca en timme vaknar han och gråter, och kan inte andas. Vi försöker ge honom näsdroppar, vilket vi inte skulle gjort för då blev han ännu ledsnare. Vi körde på med 5 minuters metoden och efter ca en timme somnade han tillslut. Han sov oroligt och fick amning kl 04.30 så vi fick som mest ca 3 timmars sömn inatt, yeah great :[
Han somnade iallafall efter en stund i vår säng och sov till 08.

Idag har vi varit på utflykt med babysången/kyrkan till Lindbergagården uppe i Stöde. Farmor/svärmor var oxå med, vi har haft en suuuper mysig dag tillsammans. Tack för att du ville följa med :)
Det första Sebbis gjorde när vi kom upp dit var att springa igenom en vattenpöl så att han var blöt om fötterna hela eftermiddagen, men det gjorde inte så mycket som tur var.
De hade hästar, hundar, höns & kaniner. Samt en gris, som faktiskt mer såg ut som ett litet vildsvin. Han var riktigt läskig. Och självklart lade han sig vid vårt  fikabord och vilade där typ hela tiden.
Sebbis matade hästarna, och råkade bränna sin lilla fina hand på brännässlor *Darling*
Han ville sedan rida en sväng på shettisarna, så jag hjälpte honom upp men just när de skulle gå iväg ville han ner.
Men men, han fick iallafall sitta på hästen och vi hann ta ett kort :p
Han har varit jätteduktig hela dagen min lilla Sebbis, varit så snäll och han har varit så duktig med att gå på toaletten.♥

     


När vi kom hem bakade jag pizza till middag som vi satt i vardagsrummet och åt. Sedan har vi myst, kramats och busat tills mina två ögonstenar somnade kl 21. ♥
Sebbis har varit helt underbar idag, sååå mysig och helt underbar. Och min lilla älskade Alex är som alltid en liten ängel.
De är mina två ögonstenar♥, de är meningen i mitt liv. *Mammas älsklingar*

 Alex var väääldiiiigt intresserad när vi åt mat, och ville gärna ha Sebbis mat :]
    

Nu sitter jag här och självklart längtar jag efter min älskade T. Jag hoppas han har roligt ute i skogen, det är han verkligen värd. Och jag hoppas han får sova ut imorgon :] *Älskar dej T, du är världens bästa*


Imorgon ska vi ut till mamma, tror vi ska ta en lååång prommis så vi hoppas på bra väder! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas helgen går bra utan T. Själv är vi ganska trötta, Tobias har redan gått och lagt sig med Lova. Hon verkar ha bestämt sig för att inte sova på nätterna!!!!!!!! Men Wilmer har klarat sig utan blöjar sedan i torsdags - förutom på natten och när han ska bajsa förstås! Kram kram

2009-05-23 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0