Den där lyckan som infinner sig varje försommar ♥

Den där lyckan som infinner sig varje försommar/vår kom till mig imorse. När jag gick med mina två underbara pojkar till dagis, vinden blåste lite men den var inte isande, solen lyste på oss och det doftade så underbart av  den blommande häggen.
Jag blir så lycklig varje gång, och det är samma känsla som kommer till mig. Känslan av att nu är den hemska och mörka vinterperioden långt borta, och nu blir det bara varmare och vackrare ute.  Och man kan gå ute och bara njuta och inte behöva frysa. Jag ÄLSKAR sommaren! ♥

***

I söndags kom T äntligen hem, han kom rätt tidigt strax efter 11 så vi fick hela söndagen tillsammans ♥
Vi tog en prommis ner till stan och köpte en glass, handlade och på kvällen lämnade jag familjen hemma och åkte ut till mormor där jag bestämt träff med min kusin Emma. Hon ska göra mitt hår på bröllopet.
Och hon är bara helt fantastisk! Det blev såååå otroligt fint, och jag blev sååå nöjd. Tack Emma, du är en pärla ♥

 Nu har jag ju världens dassigaste hårfärg tyvärr, men ska färga det innan the wedding :)

 

***
Igår åkte vi ut en sväng till Wilmer, Lova & Anna och hade en mysig eftermiddag tillsammans.
Vi satt ute i solen o myste, grabbarna lekte och minisarna satt på en filt i skuggan o myste :)

  

Sedan var jag ute på prommis med Jenny innan middagen, veeery niiiice. När jag kom hem hade T gjort middag, grillad fläskfilé och squash/feta gratäng, yummie (boysen åt strips :p).

Glömde skriva det i Lördags, men jag fick mig en liten pratstund med mormor när vi var där i Lördags. Mamma & Sebbe var ute o lekte och A låg & sov. Det är inte ofta det händer, men min mormor är verkligen speciell.
En underbar människa ♥

För en stund sedan ringde dessutom min lilla farmor, hon var orolig och hade tänkt på mig sedan pappa berättat om åsk äventyret. Hon är för söt :)

Jag är så lyckligt lottad som har en så underbar familj och släkt, både på min och min blivande mans sida.
Ni är verkligen helt underbara, tack för att ni finns ♥

Ps. 32 days to go.... :] Ds.


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Fin i håret!! Du kommer bli en sådan vacker brud!!

2009-05-26 @ 19:17:07
URL: http://mimmpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0