Remiss till barnsjukhuset.

Så var vi då hos BVC igen.
Fick väl inte direkt ngr svar vi önskade oss, vi fick ordination på Hydrokortison en vecka till och en remiss till barnsjukhuset så de kan göra lite tester på honom för att se vad eksemen kommit ifrån.

Han har även fått små prickar över hela kroppen som jag inte trodde hörde till eksemen på kinderna, men tydligen hörde de oxå till eksemen... suck. Nu är det bara o vänta o vänta, det lär väl dröja en månad innan vi får tiden på barnsjukhuset.

Nu får jag inte heller ge honom hans älskade äppel gröt, den innehåller mjölkpulver och de trodde att kanske kanske det hade någonting med det att göra :[
Jag som planerat att så snart som möjligt sluta amma...det verkar inte bli så :[

Nu ska jag avsluta... Cillis ska ringa snart. Huuuur länge sen som helst som vi pratade!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad kul att prata med dig igen! Hoppas Alex blir bättre och säg till om du hittar en lösning på vårt problem (tuggummiproblemet du vet ;)

Puss och kram

2009-03-03 @ 13:58:41
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0