Fredag!

Yeeey fredag igen, nu är helgen snart här :]
Jag tycker veckorna går så fort, och det ger mig nästan lite panik känslor.
Tiden bara rusar förbi, jag vill att den ska stanna upp lite, vill inte att pojkarna ska växa upp så fort (men trots perioden får gärna försvinna.... :p).

Snart ska William, Tova & Kristina komma hit, så stor pojkarna får busa av sig lite inför helgen.
Ikväll blir det familjemys framför teven, imorgon ska S på sitt första kalas, sedan ska vi ut o äta o äntligen se Män som hatar kvinnor och på Söndag är det första babysimmet, dock endast en info träff och inget bad.
Så helgen är rätt fullproppad kan man säga :]

Igår var vi ut till Fagervik o kollade på hockey, självklart förlorade Timrå, suck.
Tråkig match var det dessutom :[
Så det blev sent för Seb & A igår. Så imorse sov Sebbis till 08 (skönt!), A vaknade 04.30 och åt och sov sedan vidare till 7.30, en helt perfekt natt :]

Nu dags för lite amning innan vi får besök!

 Btw, tänkte lägga in en rolig bild på mina jeans som jag köpte 6 veckor efter jag fött Alex.
Provade dem tidigare idag, har inte haft dem på ett tag, och nu är det nog bara att lägga bort dem.
Det var nästan så att en till Matilda fick plats i byxorna, försökte ta lite bilder, men på alla bilder syndes min degmage så det ska ni slippa se. Ciaoooo!

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0