Den underbara helgen!

Helgen spenderade vi då uppe i Solberg med morsis och Lee.
Jag älskar att vara där uppe, det är såå härligt där, man infinner sig i ett lugn och man känner noll stress.
Och nu på vintern är det så vackert där uppe oxå, med all snö som tynger ner träden och som gnistrar på marken.
Och att få andas fjälluft är som balsam för själen.

På Lördagen var vi ute hela dagen, det var underbart väder.
Lee,T och Sebbis åkte skoter upp till vindskyddet på Solberget och jag, morsis och Alex vandrade upp dit.
Lee bjöd på kolbullar, och vi hade en super mysig dag, åkte tefat o lekte med Sebbis.
Sedan vandrade mamma med Alex o vagnen hem, och vi åkte en sväng med skotern.
Det var sååå mysigt.
När jag satt där bakom Lee på skotern så tänkte jag på hur lycklig jag var, och att om jag dog just där och då skulle det inte spela någon roll, för då skulle jag dö i total lycka.

Tack morsis och Lee för en underbar helg!

    

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0