-Mamma jag vill följa med hem istället.

Usch. Denna vecka har Sebbis inte velat bli lämnad på dagis, han har krypit upp i min famn, gömt sig bakom mig och hållt ett stadigt tag om mitt ben. Tisdag och Onsdag gick det bra tillslut, men imorse var jag riktigt nära att ta med mig honom hem igen. Då sa han nämligen:
- Mamma jag vill följa med hem istället.

Tillslut tog V upp honom i famnen och jag gick ut, jag hörde honom snyfta därinne, men väntade en stund ute i hallen, och efter bara nån minut var han som vanligt igen.
Undrar varför han är på det humöret denna vecka? Det har aldrig varit nåt problem sedan han började på fölet, oftast springer han bara iväg, och ibland stänger han även dörren så jag inte ska följa med in.
Ibland är han så stor min Sebbis, och nästa sekund är han sååå liten. Åh vad jag älskar honom! Han är underbar!!!

Och han har ett grymt minne, han kommer ihåg detaljer.
Imorse såg han Carros bil ute på parkeringen, då började han berätta om när de varit på bio, på Laban och ätit godis och tittat på den stoooora teven, och sedan åkte vi ut till farmor, men Carro lyfte inte ut mig. Jag skulle få sova, sedan kom pappa ut, och han och Stefan bytte däck bilen. *Sööööt*
Häromdagen när han såg Mark & Cilla på en bild så berättade han om att mormor och LEE åkt bort, och han, Cilla & Mark åkt till morfars stuga, och Mark körde feeel :)
Hahah snacka om att han har bra minne, min älskade Sebbis :)

Igår hyrde vi film, Patrik 1,5 en riktigt bra film!!! :)
Och senare idag ska jag hämta ut ett paket, men en keps & mössa med pojkarnas namn inbroderade samt en doktors väska till Sebbis :] Kuuuul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0