-7 kg.

Nu har jag gått ner 7 kg, sakta men säkert närmar jag mig mitt mål, jag har nu 1,6 kg kvar att gå ner, eller 2,6 jag har inte bestämt mig :]
Det går inte alls lika fort som förra gången, men å andra sidan så tränar jag inte som en galning och nu äter jag ju lördags godis :p *Yuuuummmiiiieeee*

Igår hade Sebbis gjort sig illa i pannan, han hade en stor blå bula där, stackars älsklingen.♥
Han var trött imorse, och tog en 12 timmars sömn inatt, skönt för honom!

Alex sov till 5,25 åt mat och sov vidare till 07, skönt! Längtar tills vi får kallelsen till sjukhuset, så vi får veta vad det är.
Vill gärna börja med välling snart, kanske kanske klarar han hela natten utan mat då?

På Lördag ska vi på bio samt ut o äta, ska bli sååå mysigt ♥
Kanske ska vi ta bussen ner, så vi kan dricka ett glas vin till maten oxå.
Man behöver sådana kvällar ibland, när man kan prata i lugn och ro och bara rå om varandra.
Man får alldeles för lite tid tillsammans ensam när man har två små älsklingar, och man saknar varandra.
Så det ska bli mysigt att få rå om T ensam en stund :] Min stora älskling :p

Kommentarer
Postat av: Joy

Mäh herreguuuud om du har gått ner 7 kilo så äru ju sjukt mkt duktigare än va jag är.. De va för övrigt väldigt imponerande måste jag säga :) hoppas allt är bra annars iaf

2009-03-11 @ 15:09:37
URL: http://joyrides.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Vill bara att du ska veta att du är min förebild love

2009-03-11 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0