Skön natt!

Inatt fick vi sova helt okej! Sebbis hade lite svårt o somna igår, men när han väl somnade så sov han till kl 08, skönt!
Alex lade sig vid 20.30 och somnade på stört, han vaknade kl 08 han oxå :] Lovely!!!
Vanligtvis vaknar han som en klocka vid 05 snåret, för att komma över och sova vidare en stund med mig.
Men de dagar han sover längre är guld värda :]
Han mysammade ju förut, men i Fredags var sista morgonen han ville amma. Sedan total vägrade han, känns lite sorgligt. Men men så är det bara, han börjar bli stor.

Imorse var det så kallt och tråkigt väder så jag slöade till det och tog bilen till dagis, får se hur jag gör sedan. Är ju så kallt idag. Brrrr!!! Men samtidigt så skäms jag så när alla stirrar på mig när jag kommer med skrutt bilen.
Den låter sååå mycket så folk vänder sig om, uscha!
Det låter ungefär som att den ska falla isär...

Högst på min önskelista just nu:

En svart volvo V70
• Ett hus så Alex kan få eget rum och Sebbis alla saker han tjatar om (gunga, studsmatta osv...)
• En massa pengar


Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Hihi, ja det har jag förstått! Vilken tur, då slipper jag lämna tillbaka klänningen.



Jaha! Ja mig spelar absolut ingen roll. Det får du helt bestämma och se vad du känner för :) Sen är det väl så att brudgummen inte får se bruden innan bröllopet? ;) Haha! Nej skämt o sido mig spelar ingen roll så bestäm du så fixar det sig :)



Ja självklart jag vill vara med då! Då kan jag ta bilder då med, det vore ju kul! :D Åh vad jag längtar haha! :D Kram kram!

2009-06-04 @ 12:27:58
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0