Midsommar helgen.

Vi har haft en mysig långhelg tillsammans hela familjen.

I fredags var vi uppe hos pappa & Monica i stugan i Specksjön. En mysig dag med god mat, vi plockade blommor och gjorde en midsommarstång, dansade runt stången (T, S & jag) oxå frös jag. Jag frös så otroligt mycket även fast jag hade en massa kläder på mig, brrrrrrrrrrrr!!!
Sebbis blev sönderbiten av alla smådjur som cirkulerade runt honom, men annars så hade vi det super mysigt!
I lördags var vi ute i fagervik och hade det mysigt, och grillade en massa gott.
I går var sötaste Solmaz här en sväng och sedan hade vi bara en mysig söndag tillsammans ♥

Idag har vi varit hos Wilmer, Lova & Anna och hälsat på. Lika roligt som alltid :]
Skönt oxå att det verkar bli lite varmare nu, love värme hatar kyla.

Ikväll är Sebbis på cirkus med Pontus, han har inte kommit hem ännu, så han lär ju vara ap-trött imorgon. Men han har nog haft det super kul :]

Annars är det en vecka med mycket saker i görningen, vi blir ju faktiskt man & fru på Lördag! Endast 5 dagar kvar, wihoooo! Det känns så skumt, jag förstår inte riktigt att det är dags redan. Men jag längtar såååå tills jag får bli Tobbes fru, äntligen!!!! ♥

Ikväll har jag köpt en vit väska & T har klippt sig *snyggo*
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, min morsdagspresent *Lovely*, sedan ska jag & farsis hämta Cillis och åka till mamma och fixa vigselprogram.
Onsdag, lämna bilen på service, på stan med Cilla & inhandla smink, till frissan 13.00, vigselsamtal 17.00 och hämta hem bilen... pust.
Torsdag, hämta våra kläder och handla lite mat & grejor till barnvakterna :)
Fredag, fixa naglar, packa väskor och fixa på festlokalen
och sedan är det LÖRDAG :]

Nu lite pics.

 Darlingarna ♥

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0