I'm in looooove :]

Oh yes! Igår kväll hämtade vi vår underbara nya bil. Och jag är käääär!
Den är helt underbar att köra, I totally looooove it! :]

Igår fastnade en tjej i hissen, så T fick ringa mitthem som skickade någon att hjälpa henne ut.
Men sedan hände inget mer, hissen står FORTFARANDE still mellan två våningar.
Så imorse fick jag gå tidigare för att Sebbis små ben skulle hinna gå ner alla 4 våningar.
Sedan fick vi åka i vår underbara bil till dagis :)
När jag kom hem ringde jag mitthem - Va, det visste vi ingenting om.
Fick jag till svar... hm hoppas de fixat hissen tills vi ska hämta Sebbis.
Behöver röra på mig, har gått upp ett kilo denna helg! Får inte gå upp ett hekto ens nu när vi sytt in min wedding dress! :]

Tänkte att jag skulle berätta mer om vad vi gjort i helgen (Torsdagkväll + fredag).
I Torsdags var vi på Fannys student, hon var super fin och de hade gjort så fint hemma.
Och hennes betyg sedan, uj uj uj jag skulle oxå velat ha hennes betyg ;p

I Fredags var vi ner på banken och fixade vårt lån till bilen, efter det åkte vi upp till Specksjön för att närvara vid Crixan och Markos vigsel.
Det var ett annorlunda bröllop, väldigt personligt och de hade egna löften. Så fina, och Marko var så gullig :)
De verkar verkligen vara lyckliga tillsammans ♥

Efter vigseln lämnade vi av barnen i fagervik och åkte hem till C & M på bröllopsfest. Trevligt trevligt :]

Det börjar närma sig vårt bröllop nu :] Ohhhhh jag börjar bli nervös, känns som det är så mycket jag glömt.
Och dessutom har det gått en bit ur min framtand, hoppas verkligen jag hinner få en tid hos tandisen innan bröllopet.
Annars blir det inte så nice... men men det viktigaste är ju faktiskt att jag ska bli Fru Nordström

 Söta Fanny på sin studentdag.

    Wedding.

Kommentarer
Postat av: Crixan

Hey ;D

Du får gärna skicka de bilder som togs den fredagen :D håller på att samla ihop för att göra album, så jag jagar nu alla som hade kamera den dagen ;D



(och ja, vi är så där äckligt lyckliga som vi verkar!) haha nästan så jag blir lite rädd ibland över att man kan ha så starka känslor att man nästan spricker eller att det gör ont :P



2009-06-16 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0