Chilly...

¨Super fint väder idag, men aningens kallt. Kom tillbaka underbara sommarvärme!

Jag har träningsvärk idag, wierd. Iofs var det prommis till norra och sedan en ryggis prommis med J på kvällen.
Men träningsvärken sitter i mina lår... skumt. Brukar inte få träningsvärk av mina prommisar.

Måste verkligen ta tag i det här med bordsplaceringen nu, det är ett evighetspussel.
Nu är det bara 24 dagar kvar, tiden har gått så fort denna vår.
Jag längtar så tills min födelsedag :] Då jag ska bli fru :] Men samtidigt känner jag mig nervös, men mest av allt lycklig ♥

Om en timme kommer mamma o hämtar upp mig och Alex. Vi ska ut till mässen och kolla lite.
Vill inte köra vår bli i onödan, det låter som den ska falla isär när som helst.
Så just nu letar vi efter en ny bil...bra att alla utgifter kommer samtidigt.

Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Åh vad jag ser fram emot erat bröllop! :D Men jag är lite oroligt.. har hittat en röd klänning.. Får man ha rött på bröllop? Kram kram! / Maricel

2009-06-03 @ 21:43:07
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0