1145 kr fattigare...

Igår var jag hos tandläkaren, det gick en bit ur min framtand för ett tag sedan som jag blev tvungen att fixa till.
Jag trodde bara det behövdes slipas till lite, men nej nej det skulle självklart lagas.
Och så gjorde de en koll samtidigt, så när jag skulle betala fick jag erlägga den trevliga summan : 1145 kr.
Som om vi inte har nog med utgifter just nu... suck.
Men men, nu är min tand hel och min mun är fräsch :] Men det finns ju roligare saker att lägga sina pengar på.

Jag är även ute efter ett vitt paraply, ett stort, men kan inte hitta något någonstans.
Min teori är att om vi inte köper ett paraply till vårt wedding så kommer det ösa ner, köper vi ett paraply så kanske det inte regnar :]

OOoooooh det börjar verkligen närma sig nu. Känns som det är så mycket som vi glömt.
Men jag tror vi har koll på allting... försöker få T att träna på bröllopsvalsen oxå... men han vill inte riktigt.
Eller hans ben vill inte kanske man ska säga ;) tihi.
GN var här igår och då framkom det att han inte heller kan dansa, så då vet vi var T fått sin fina taktkänsla ifrån;]

Förövrigt så är det bra med mina två skatter. Alex har börjat sova bra på nätterna, och det är sååå skönt :)
Han sover dessutom med rumpan rakt upp, det är såååå sött!!!! *Love*
Sebbis somnar oftast en stund efter dagis, och om jag försöker hålla honom vaken blir han galen och skriker och gråter.
Kontentan av det är bara att han istället har supersvårt att somna på kvällen, ligger från 19.30 till 21.30 innan han somnar, och kommer på att han ska kissa & bajsa ett antal gånger. 2 gånger av 3 är det falskt alarm, men om han säger att han är kissis så kan man ju inte neka honom precis...

Nu hör jag Alex hosta i sin vagn, så bäst att kolla om det är dags för honom att vakna ( han brukar oftast sova mellan 11 och 12.30, men imorse vaknade han ca 1 timme tidigare än vanligt och somnade istället när vi lämnat Sebbis på dagis).
Hoppas ni får en trevlig dag!!!

Och glad midsommar till er alla ♥

Vi ska spendera midsommaraftonen uppe i Specksjön som vi brukar, myyys!

Ps. Om någon vill vara barnvakt på Gatufesten så är ni välkomna att anmäla er :p Ds.

Kommentarer
Postat av: Crixan

Jag är inte hundra % säker, men jag tyckte jag såg vita paraplyer på Classes i birsta!...tror det var vita och genomskinliga...

2009-06-18 @ 12:09:06
Postat av: Josefin

Hej! Finns ett jätte fint vitt paraply med volanger på Nordljus i Njurunda. Tror det skulle vara jätte fint på ett bröllop :)

2009-06-22 @ 00:06:10
URL: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0