Vårt underbara bröllop ♥

I Lördags på min 25 års dag så blev jag äntligen Thorbjörns fru, jag blev fru Nordström.
Det var en helt underbar dag, den bästa i vårt liv.
Då jag äntligen fick mina drömmars man till min make ♥

Det var underbart väder, solen sken från en klarblå himmel och alla var på glatt humör.
Jag var så nervös innan kyrkan att jag allvarligt trodde jag skulle kräkas.
Och när jag såg Tobbe i sin frack så började mina tårar rinna, han var såååå otroligt vacker!

Och mamma hade gjort en helt underbar brudbukett, såååå otroligt vacker.

Emma sminkade mig och fixade mitt hår, hon är helt amazing!!!!

Tack vår underbara familj och vänner för en fantastisk dag, ni är helt fantastiska.
Tack mamma & pappa för en underbar fest!
Tack underbara Jenny för allting du fixat.
Och Tack till Mano & Steffy för att ni skötte våra pojkar så fint.
Tack vackraste Maricel för att du fotade oss hela dagen.
Tack till min älskade syster för att du var ett sånt fint stöd under hela dagen, älskar dej! ♥

Det var verkligen en helt otroligt underbar dag, ett riktigt drömbröllop där INGENTING gick fel!
Ska skriva mer om bröllopet, men nu ska jag fika lite tillsammans med min underbara man!

Vi är sååå lyckliga! ♥


    

    
 Lyckliga och nygifta morgonen efter på Knaust ♥


Kommentarer
Postat av: modern

Tack Matilda - så fint du skrivit. Man blir riktigt rörd. Nu vill jag att ni ska ha ett bra liv tillsammans som håller till slutet. Tänk på orden - Lär dig livets svåra gåta - Älska, glömma och förlåta. Om alla skulle leva efter de orden - så skulle inget äktenskap gå i kras.

2009-07-02 @ 09:39:32
Postat av: Ida-Marie

Vad vacker du var!!

2009-07-02 @ 17:43:38
Postat av: Cilla

Ja det var ett sånt där bröllop som man minns för livet! Alla hade så roligt och det var en fantastisk dag! GRATTIS IGEN!!!!!!!! Puss och kram syrran

2009-07-02 @ 17:54:47
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilka härliga bilder. Ni är verkligen superfina!

2009-07-02 @ 21:28:42
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Tack för att vi fick vara med på er bröllopsdag, det var helt underbart! Trevlig helg på er.

2009-07-03 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0