Skål min älskling ♥

Äntligen har min älskade man semester (älskar att skriva att T är min man :p, ifall ni inte redan märkt det tihi).

'




Så i fredags korkade vi upp en av de rosa champange flaskorna vi fick när vi gifte oss, och skålade i de fina graverade kristall glasen vi fick av Mr & Mrs Onken :]
Lovely att T ska vara med oss i en månad ♥

Igår var vi en sväng till Fagervik och åt jordgubbar, sedan åkte vi ut till mamma och grillade, yummie :)

Min käre far fyllde även år igår, men han och Monica var på ålands kryssning så det blir idag vi firar honom.
De förlovade sig även igår, stort GRATTIS till er ♥

Nu väntar vi på Alex som sover, sedan ska vi ut o handla och sedan blir det då kalas hos pappa.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till giftermålet! Lite i efetrskott dock :)



Kram Eva

2009-07-14 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0