Maricels fantastiska bilder från den bästa dagen i vårt liv ♥

      
   



Är de inte helt fantastiska, det finns sååå många fina. Alltså Maricel är helt otroligt duktig!

Jag kan knappt förstå att den underbara snyggingen på alla bilder är MIN MAN! Är det inte helt underbart?
Han gör mig så lycklig, och min kärlek för honom växer varje sekund ♥
När han åker på jobbet längtar jag tills han kommer hem, när jag hör hans steg i trapphuset får jag fjärilar i magen.
Och han är min man nu, och jag är hans fru.
Thorbjörn, jag älskar dig såååå!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilka fina bilder Matilda! Vad roligt att ha :)

2009-07-07 @ 15:22:41
Postat av: Jenny

Ja, det var bland de finaste bilder jag någonsin sett!! Hon är otrolig!.. o du o Tobbe väldigt fina att se på :)

2009-07-07 @ 16:09:22
Postat av: Malin

Hej..vilket fint bröllop...du är så himla vacker =) Helt sjukt fina bilder oxå !!! Du ha all rätt i världen att va lycklig. Sköt om er Kramar

2009-07-07 @ 16:43:19
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vad underbart vackert!!!!!!!!! Ahhhh man blir bara alldeles tarogd av att se dessa underbara bilder! Maricel borde bli proffsfotograf och ni borde bli brudmodeller i en brudtidning!!!! :) Visst e det underbart att vara lyckligt gift!!!! Puss och kram din syster

2009-07-08 @ 00:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0