Weekend.

Så var helgen över igen...

I Fredags var William & Wilmer samt syskon o mammor här.
Vi hade super trevligt, mini bäbisen var så liiiiiten och jag kan inte ens förstå att Alex har varit så liten. Snacka om att tiden går fort!

Igår var vi en sväng på Birsta, inhandlade typ ingenting (inge kul o handla kläder när man är fetto) utom en liten dress på till Sebs födelsedag, halva reapriset 40:-, ett väldigt bra pris på en födelsedagspresent :]

Idag har vi handlat för hela veckan, samt varit en sväng hos pappa o fikat, samt äntligen fått ett livstecken fr mamma som varit i Kina i en vecka.

Veckans matlista ser ut som följande:

Idag; Rostade grönsaker, marinerat kött, rödvinssås och fetaost.
Måndag; Korvlåda (med blomkålsmos).
Tisdag: Fiskpinnar och kokta grönsaker.
Onsdag: Broccoligratäng och kött.
Torsdag: Cremebonjour sås m bacon och kokta grönsaker.

T kom med en bra idé igår, att vi ska promma tillsammans minst 2 ggr i veckan (äntligen!!!) han brukar inte vilja vara ute o gå, men det är ju toppen att han vill gå, då rör vi på oss och samtidigt gör vi något tillsammans.

På Tisdag kommer jag oxå få hem min nya kokbok av Annika Dahlqvist som svärmor inhandlat idag, toppen med nya recept! Så tråkigt när det blir för mkt samma samma.
I'm dying to get skinny again!!!

Nu ska jag kolla vidare på I survived a Japanese gameshow.... :)

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Förstår inte att du orkar laga så mkt olika mat. Själv lagar jag ca 1 sak/vecka.. hm.. lagade du lika mkt mat innan du fick barn??

2009-01-26 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0