Potatis o majs puré = blä.

Idag provade jag ge A potatis o majs puré, han kväljdes och ville inte alls ha.
Så istället smaskade han i sig en halv banan och 25 ml äppel dryck.

Jag har en ny teori till varför han vaknar på natten igen helt plötsligt, inatt vaknade han 02.20 och 06.00 och åt.
Jag tror att min mjölk sinat, att det inte finns tillräckligt med mat för mitt lilla matvrak.

Imorse var iallafall Sebbis en riktig mysis! Han vaknade när T gick (06.40) och då lade jag tillbaka honom i sin säng, inte förrän 7.30 kom han in till mig och låg sedan o myste utan ett ljud till 08.00, då jag frågade om han ville kissa o äta välling. Super mysigt! Tänk om han alltid var på mys humör :) ♥

Nu ska vi göra oss iordning för att sedan åka ut till Wilmer o leka, Ciaoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0