Nytt år!

Så är det nya året invigt.
Vi har haft ett utav de bästa åren i vårt liv, det året då vår underbare son nr 2 föddes.
Nu är det nytt år, och vem vet vad det bjuder på.
Förhoppningsvis en massa lycka, och en massa minnen att ta med sig till nästa år.

Igår var vi först och tände ljus för morfar,farfar och Leffe på deras gravar, och önskade dem ett Gott Nytt år.
Sedan åkte vi till mamma o LEE för en snabbis fika o önskade ett Gott nytt år, och sedan vidare till Fagervik för att fira nyårsaftonen där och inviga det nya året.
Vi hade super mysigt, åt och drack gott. Bytte julklappar och smällde raketer, Sebbis blev sjukt rädd för raketerna.
På tolvslaget skålade vi i rosa champange, undra om det finns något godare?!

Pojkarna somnade vid 22, och Sebbis sov heeela natten ända till 08.40, Alex däremot vaknade...
Jag lade mig vid 02.30 och strax efter 03 kom T och lade sig, och just i samma stund så vaknade Alex.
Självklart, eftersom jag inte kunde mata honom då jag druckit champange, en cider och ett glas baylis, så jag vågade inte mata honom. Så det var bara att trösta honom, T var en klippa och tröstade A hela natten.
Han somnade till några gånger, och vaknade och somnade. Vid 06 tiden fick han mat och sedan somnade han inte direkt om mera, så idag är vi JÄTTE TRÖTTA!

Mitt mål detta år är att tappa 8-10 kg till min födelsedag, vi får se hur jag lyckas med det :) Men jag hoppas att jag klarar det, jag har klarat 12 kg på 4 månader tidigare, så jag håller mina tummar.

Nu ska jag spela lite singstar med T, vi har helt klart blivit beroende ;)

T, tack för ett underbart år, jag älskar dej SÅÅÅ mycket, du är min stjärna och ljuset i mitt liv. Jag vet att detta år kommer bli underbart ;)




Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh sötis vad fina ni är!!!! Gott nytt år!!! Puss och kram

2009-01-02 @ 14:05:05
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0