Nightmare.

Jag har börjat drömma en massa hemska mardrömmar de senaste nätterna.

Igår drömde jag att både jag och mamma fick en massa ström genom oss när vi skulle korsa järnvägen, jag klarade mig bra men mamma fick åka ambulans till sjukhuset.
Inatt drömde jag att min farmor dog, att hon virrat bort sig och frusit ihjäl, jag var helt skärrad när jag vaknade, och blev tvungen att ringa och höra om hon var okej... vilket hon var.

Jag har en hemsk känsla också, jag har en känsla av att någon kommer dö i år, vet inte vem, men jag har en stark känsla av att det är någon jag känner...

Hur som helst, idag har vi gjort en cheesecake tills på Söndag så nu är det bara tårtan kvar... och städningen, men det ska vi väl bocka av ikväll :)

Bilder på mina älskade barn!!

 





Kommentarer
Postat av: Maria

Måste bara kommentera nu: Vilka otrooooligt söta barn du har!

Kram Maria

2009-01-08 @ 18:55:24
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Vad märkligt med drömmarna! Jag drömde också konstigt inatt.. att mina kusiner i tyskland blivit missbildade och såg jättehemska ut! konstigt man kan drömma!



Lägg upp en bild på cheescaken! love cheescake mmmmmmm....



pöss

2009-01-09 @ 09:54:14
Postat av: Cilla

Ohhhhhhh vilka gullisar!!!!



Vet du, jag tror mardrommarna beror pa dieten! Jag har haft massa konstiga drommar nu i veckan! Jag kanner mig yr och hungrig och har huvudvark.....hoppas det fixar till sig snart!



Lycka till! Pussssssssssssssss

2009-01-09 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0