Hatar snö älskar mina barn!!!

Igår var jag hemma hos C på kalas. Hon hade bakat en massa som såg mums ut, samt en fullkorns cheesecake, som jag tog en tiny winy bit av. Efteråt fick jag dock dåligt samvete, och självklart ont i magen.
Varför står vågen still??? Blir så trött, måste röra mig mer!!!
Varför är livet så orättvist att vissa (de flesta) går ner super fort efter att varit gravida, men inte jag!!! suck.

Btw, så hatar jag SNÖ!!! Nu får det gärna sluta snöa, jag hatar det!!! Det är jobbigt att köra bil och ursvårt att ta sig fram med vagn, och näst intill omöjligt att ta sig fram med ståbrädan. Blä!!!!!!!!!!!

Snart ska A och jag vandra upp till Bosvedjan för lite babysång. Lär ju ta sin lilla tid eftersom det inte såg alltför bra plogat ut längs vägen.

Ikväll ska jag försöka få med mig T ut på en prommis, om inte så får jag väl gå själv. Synd bara att jag är så sjukt mörkrädd och får förföljelsemani när jag är ute själv i mörkret.

Hursomhelst så måste jag bara skriva hur otroligt tacksam jag är som får vara hemma med mina barn. Jag älskar det mer och mer och njuter av varje sekund då jag vet att tiden inte kommer tillbaka.
Igår när jag var hos C, och de pratade om saker som händer på jobbet så insåg jag verkligen hur lycklig jag känner mig och hur bra jag mår när jag får vara hemma. Det enda som är jobbigt är att man inte är världens rikaste, kan ingen ge mig typ 1 miljon? :]

Well, nu ska jag mata A och sedan göra mig klar för att slåss med snön på vägen till Bosvedjan.

Kommentarer
Postat av: C

men lilla gumman, vi saknar ju dig!!!! och cheescaken var ju så otroligt nyttig, hihihi......



Om inte T hänger på o går i kväll kanske jag kan följa! Vi kan väl höras!!! Måste ju verkligen få bort alla kalorier!

2009-01-27 @ 12:27:11
Postat av: M-T

hihi.. ja men magen är så stor mest på kvällarna.. bm tyckte att den var narmalstor och att de verkar som att jag är i rätt vecka... låter ju bra iaf.. =) skulle ju suga hårt att bli tillbak nu ju.. haha. får se på ul om två veckor.. =)

2009-01-27 @ 23:05:48
URL: http://fotbollsfrun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0