Sötis & bajs i en provhytt(?).

Nu är min lilla sötis Sebbis på utflykt, sin första med dagis :)
Han var så söt imorse med sin lilla ryggsäck på ryggen♥, hoppas han har roligt trots det tråkiga snövädret.

Igår var då jag och A ner en sväng på stan, skönt för honom att få sova en stund.
Jag provade lite kläder, 2 par jeans, men köpte ingenting. Jag kunde få igen byxorna jag provade, de satt super snyggt över rumpan men magen är fortfarande ivägen, degen där måste bort! Måste göra mer sit ups.

Sedan gick jag förbi MQ, hittade sååå mycket snyggt där, hade lungt kunnat handla upp halva affären, men jag gick ut därifrån istället.
Det verkade förövrigt som någon bajsat i ett av provrummen, för när jag kom in i affären stank det bajs.
Och jag såg väktaren och de som jobbade verkade upprörda, samt att det stod "avstängd" på den största provhytten.
Enda gången jag hört om något sådant förut, var när Solmaz jobbade på New Look i Hammersmith... äckligt!!!!

När Sebbis kom hem lekte vi lite på golvet med Lego, jag lade A på filten. Han börjar bli så duktig att förflytta sig med hjälp av rullning, sina armar och ben :] Vi lekte tills Sebbis blev sur och absolut skulle se Rorri istället, så jag och A fick leka själva :p

Bjuder på lite bilder av mina godingar,  eftersom det nog inte blir något bloggande på ngr dagar nu. Imorgon ska vi till tandisen med Sebbis och sedan åker vi till Tobbes farmor o farfar i Oxelösund o kommer hem igen på Söndag kväll! Hoppas verkligen det går bra med Alex. Sååå Trevlig helg på er alla!

'



Kan man ha vackrare ögon, snacka om att drunka i dem :] *Kärleeeek*

 Sur pruppen som inte vill leka längre :p

 Oooops helt plötsligt låg man här borta, och fick tag på brorsans lego, kul!

 


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Uuuääh... äckligt! Det finns ju faktiskt toaletter i närheten av dom flesta ställen!

2009-02-26 @ 17:49:41
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder

2009-02-26 @ 19:12:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bajs i hammersmith! Haha... ja det är svårt att glömma! Och lika svårt att förstå att jag faktiskt var med om det, är att förstå att folk skulle kunna göra ngt sådant i Sverige!!!! Fast iofs, kan det hända i England så kan det kanske lika gärna hända här! usch

2009-02-26 @ 20:07:20
Postat av: Solmaz

Nu kanske det blev ngt konstigt med mitt förra inlägg.. det var iaf jag som skrev det..

2009-02-26 @ 20:08:43
Postat av: Anna Lindström

Men HEJ =)

tack! Ja visst är den fin? Och sådär lagomt varm nu när vi går mot vår. Min lilla kille älskar ju att sova i vagnen (eller somna i vagnen rättare sagt) Den är perfekt att sätta på honom och ta en kort prommis och sen sover han vid källaringången till vårat hus :) Bra pris och fin! :)



Söt blogg!! Hit ska jag kika in i fortsättningen:)

2009-02-26 @ 20:19:02
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0